Sunday 27 April 2014

Please,please,tlg baca....

Assalamualaikum semua,
Terima kasih banyak2 sebab sudi singgah ke blog saya yg serba kekurangan ni.
Pertama sekali saya nak jelaskan awal2,consult yg sy maksudkan ialah Saya blh bg serba sedikit panduan bagaimana memilih produk yg bgs n baik bdasarkan pengalaman peribadi n dari rakan2 terdekat.
Tapi ramai sgt yg contact saya tanya soalan yg sgt basic n bila lambat reply,marah2 saya. Kena igt kembali,semua yg sy layan sms anda xde satu Sen pn Saya caj. Jadi,jgn la demand mcm saya dibayar n marah2 saya seolah2 anda dah kerugian beribu utk service saya.
Saya ada kerjaya tetap saya sdri,Saya ada anak,ada keluarga yg perlu diutamakan. Saya bukan seller yg kejar keuntungan n kejar nk habiskan stok.
Buat research dulu supaya anda lebih faham field ini.

No comments:

Post a Comment